beste knutselaars ik ben weer een stukje verder geraakt met de VW de body is geschuurd en staat deels in de zwarte primer of grondverf , plots kwam er iets in mij op waar ik vroeger heel zot naar was en nooit of nooit gehad had op mijn 1/1 auto's een achterraam spoiler ik vond dat altijd iets hebben dat gaf het uiterlijk een andere look zonder al te veel verandering aan een auto , daarom beste vrienden ben ik gaan zoeken en inderdaad voor een Beetle bestaat het ook en nog wel in verschillende uitvoeringen maar degene die ik graag zie is gewoon of het dak is ietsje verlengt
Dus zijn we aan de slag gegaan met papier en potlood en een klein stukje evergreen
hier het aftekenen van het sjabloon , gewoon de ronding van het dak kopiëren en een stukje verder nog eens
dit heb ik dan in een klein stukje evergreen of styreen uitgeknipt wat bij geschuurd en dit gekleefd met mijn nieuwe aangeschafte lijm van onze vriend Steven ( Burglar ) wat ik erbij wil vermelden dat het ongelooflijke sympathieke gast is en zijn producten zijn wel enorm goed
Ik heb hier de spoiler met " Gator glue " gekleefd en dat spul doet zijn best , straks zullen jullie het kunnen bekijken
Maar eerst even een min puntje over Revell deze kit is zo slecht afgewerkt zeker de binnen afwerking ik ben beter gewoon van Revell ik moet erbij vermelden dat het al een oud kitje was ( 1999 ) maar ik heb al beter gehad nu tegenwoordig zijn ze een stuk beter gemaakt die bouwdozen
Om dan nu verder te gaan ben ik het binnenste van de Beetle gaan schilderen en het kwam nog redelijk in orde kijk zelf maar
Nu om niet in schoonheid te eindigen ben ik daarstraks 1 van de 2 buitenklinken kwijt gespeeld en raar maar waar ik heb ze horen vallen en niks zero nothing gevonden op mijn knieën gezeten onder mijn werktafel alles verzet tot ik plots iets zag blinken ergens tussenin en wat was dat ?????? de verloren sierlijst van mijn Jag hoe die daar geraakt is , is mij een raadsel maar oef die heb ik terug
Dan maar verder gewerkt zonder klink en omdat het toch een getunede Beetle is heb ik de klinken links en rechts maar dicht gemaakt zoals zo dikwijls bij die bakken gedaan word maar daar is nog wat schuurwerk aan
Dan maar verder met de ophanging eens efkes alles gedry-fit om te kijken of ik hem kan of moet verlagen en de nieuwe set wieltjes die ik op de beurs gekocht heb staan er wel goed onder
De difuser vooraan heb ik ook gescratscht
Voila tot zover meer uitleg dan werk
vrienden tot later en heu ge hoort nog van mij