Hoofdsponsor

Walkure 32mm Darksword Miniatures [DONE]

Grijze Wolf

Well-known member
Registered
Vandaag figuurtje gerestaureerd om terug in mijn vitrine te plaatsen, is een 32 mm figuurtje van Darksword Miniatures.
geschilderd in acryl het voetje is verborgen in een stukje Rots gemaakt van Magic Sculpt, geschilderd en dan bewerkt met pastel.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Kritiek of vragen shoot.

Grtx Jan

Kritiek? Euh, JA!
Waarom staat deze niet in mijn atelier?? :D ;)

Grapje hoor, maar als ik zo vrij mag zijn, wellicht had het figuurtje mooier tot zijn recht gekomen met een ondergrondje in een ander kleur?
Nu komt +-hetzelfde kleur terug in je figuur (helm, bustier, schild), waardoor het volgens mij iets te veel van hetzelfde is... (persoonlijke mening hé ;) )

Die mantel van het figuurtje vind ik echt knap gedaan Jan. Is precies een echte dierenhuid.
Heb ook wel dezelfde opmerking als Xavier. De kleur van het voetstukje en de bustier, schild en helm zijn zo goed als hetzelfde...
Of ligt dit misschien aan het flitslicht ?

Mark

aan opbouwende kritiek word altijd gewerkt, hierbij nieuwe foto's
de vorige waren inderdaad met flits gemaakt.

attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg

Grtx Jan

ik ken die figuurtjes , mooi afgewerkte hebbedingetjes !:)
Inderdaad Jan , nu komen ze beter tot zijn recht.
een vraagske , is het metaal gedeelte ook in acryl ?

grt Nicolas

Nicolas, kompleet in Acryl van AV

Grtx Jan

Hey Jan ,mag ik vragen wat voor nr's van AV je gebruikte voor "het metalen uitzicht" van het zwaard,hem,schild enz....
Ziet er echt héél echt uit :) bouw je dit op in verschillende lagen?
Echt schitterend ,zou ook tot zo'n resultaat willen komen,.....eens ik weet hoe je dit bekomt.....dus even oefenen zal de boodschap zijn ;)

Komt veel beter tot zijn (haar) recht nu Jan. Kleuren ogen veel realistischer.
Het metaal lijkt ook metaal, pracht modelletje.

Mark

Terug
Bovenaan