L
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hey liftmaster, mooi toestel steek je hier in elkaar. Ik weet op dit moment nog niet zoveel af van vliegtuigbouwen, maar er zit er al eentje in mijn hoop ongeopende bouwdozen dus kom ik hier wat informatie opdoen. Zo te zien ben ik aan het juiste adres!
Mooi toestel geworden , sol en set hebben zeker hun werk gedaan zo te zien , de nieuwe Mark fit van tamiya is ook goed voor oudere decals (geel dopsel)
Netjes hoor, ziet er zeer goed uit, ik ging misschien nog aan de binnenkant een soort plastic gedaan hebben dat het er uit ziet alsof er ruitjes in zitten, of is dat het geval kan het moeilijk zien.
Dat nieuwe product van Tamiya heb ik nog niet gezien of van gehoord. Zal eens in een fatsoenlijk winkel moeten geraken, hier in de buurt is geen speciaal winkel mee sinds dat Broux in Hasselt de deuren heeft gesloten. Verder is het nog vrij goed gelukt met sol en set.
@Jonny: In de buurt van Hasselt is er nu Caracars modelbouw, Hazelarenlaan 24 Hasselt. Niet zo groot als Broux vroeger, maar je kan er ook alles vinden.
Christophe