Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Forum Groepsbouw1/12 Revell Shelby Mustang GT500 van Bert
De bodemplaat is zeer goed gelukt Bert.
Krijgen de velgen nog een metaalkleur of blijven ze zwart ? (Kleur is niet duidelijk zichtbaar op de foto)
Mooie vorderingen weer.
De velgen zijn hoogglans zwart.
Ik zit er aan te denken om de buitenste randen(die erg glimen op de foto) van de velgen een metaalkleur te geven.
Ongeveer zoiets met evt.een gele rand langs de band.
Ja als je voor die rand rondom de velgen gaat, gaat dat inderdaad een spectaculair effect geven.
Ben misschien een beetje "van de oude stempel", maar vind persoonlijk de metalen randen mooier.
Veel succes ermee.
De bodemplaat is mooi geverfd en voor de velgen zou ik persoonlijk kiezen zonder een gekleurde rand.
Het is jouw model en ieder bouwt wat hij graag ziet.
Bedankt mannen.
Ik wou ook proberen om de neus iets aggresiefs te geven. Dit zal als de grill en lampen erin zitten nog beter uitpakken(hoop ik).
De gele delen heb ik gedaan om het zwart een beetje te breken.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.