Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Forum Groepsbouw1/24 Chariot lost in space voertuig Mars route 66 Degrees [DONE]
Je hebt een flinke hoeveelheid foto's geplaatst, jammer genoeg heb ik deze niet bekeken tijdens de bouw omdat ik het zelf te druk had. Vandaag haal ik de schade in en neem ik alle topics helemaal door.
Het valt me op dat je bij deze erg voortvarend te werk bent gegaan (moest ook wel natuurlijk) en dat je echt een verbluffend resultaat hebt behaald.
Zoals Peter al meldde, lekker brede rupskettingen! Maar ook overigens vind ik het een imposant model. Je hebt het niet verpest, sterker nog je hebt een gereed model erbij waar je trots op mag zijn en waarvan iedereen die dit topic niet heeft gelezen zal denken dat je er weken, zo niet maanden op hebt gewerkt. En dan ook nog scratch hier en daar, én een ondergrondje... knap hoor.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.