Guy je hebt gelijk in alles wat je daar schrijft. Inderdaad kan het demotiverend en protserig overkomen, terwijl het inderdaad welwillend en informatief gedoeld was. Leermomentje voor mij en dank dit zo onomwonden op te schrijven. Ik heb mijn post aangepast (voor degenen die later inschakelen: ik had een grote foto geplaatst van mijn eigen verweerd motorblok; nu staat er nog een link naar dat topic ter informatie voor degene die dat wenst te raadplegen).
Edit:
Ik las je post nog eens. Om de link te verwijderen vind ik wel wat ver gaan. Ik heb destijds die hele index gemaakt juist om voor mensen die willen beginnen met verweren e.d. een overzichtelijk startpunt te vormen. Er waren toen regelmatig vragen over 'hoe verweer je dit' of 'hoe scratch je dat' en toen heb ik die index gemaakt. Ieder kan toch kiezen daar al dan niet op te klikken. Iets anders was die foto pontificaal in beeld, dat was zoals gezegd een misslag.
Edit:
Ik las je post nog eens. Om de link te verwijderen vind ik wel wat ver gaan. Ik heb destijds die hele index gemaakt juist om voor mensen die willen beginnen met verweren e.d. een overzichtelijk startpunt te vormen. Er waren toen regelmatig vragen over 'hoe verweer je dit' of 'hoe scratch je dat' en toen heb ik die index gemaakt. Ieder kan toch kiezen daar al dan niet op te klikken. Iets anders was die foto pontificaal in beeld, dat was zoals gezegd een misslag.
Laatst bewerkt: