Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De linkerzijde blijft open zodat de motor nog zichtbaar blijft.Amai mijne frak
Spijtig dat na het inbouwen een deel van de motor verborgen is.
Van dit soort kits ga ik mijn pollen maar afhouden![]()
Ja mij verwonderde dat ook hoor. Dit ben ik ook niet gewoon van WNW. Op zich niet echt een probleem, enkel wat meer opvul en schuurwerk.Verwonderd mij wel dat er nog zo veel op te vullen valt maar de inbouw van de cockpit en motor lijkt wel ok.
Wat me opvalt is dat de cockpit en observer plaats wel vrij ruim zijn en een goede inkijk geven van al het mooi's dat aanwezig is.Dat vul werk ben ik ook niet gewend van wnw, heb er drie gebouwd en zonder noemenswaardige naadvulling. In de Felixstowe was helemaal niets nodig.
Zoals vaker zijn mooie details niet meer zichtbaar na montage, gelukkig zijn er foto s en forums om terug te kijken naar je mooi werk.
Heeft dit niet deels te maken met de kracht die de piloot moest zetten om de vleugels te torderen om te kunnen sturen? Ik dacht dat deze geen rolroeren had.Dank u Pascal.Ja ik heb dat altijd vreemd gevonden zo'n rond stuur in een vliegtuig.....
![]()
Goh dit zou best wel kunnen hoor. Het is in ieder geval wel niet het enige toestel die voorzien was van deze ronde stuurwielen. Dit toestel was uitgerust met het zogenaamde Wing Warping systeem waarbij de vleugel-uiteinden getorst werden om een maneuver in gang te zetten.Heeft dit niet deels te maken met de kracht die de piloot moest zetten om de vleugels te torderen om te kunnen sturen? Ik dacht dat deze geen rolroeren had.
Ik ga me wel vol bewondering aansluiten met de oh's en ah's... foto's van je model komen net uit een fabriekscatalogus... prachtig werk. Ik ben de bouw van dit vliegtuig ook aan het volgen op een ander forum, maar qua grootte de compleet andere zijde van het spectrum.
En dan ook nog eens een scratch-build...................mijn petje af voor de bouwer.Beetje onwaarschijnlijke bouw daar op dat andere forum. Lijkt eerder dat daar een lucifer bij staat op schaal 144:1. Ook knap trouwens.
Dank u Pascal.Volg met interesse want het zijn zo een werken die het spannend maken.
Dat dit goed gaat komen ,daar ben ik zeker van met wat ik al van u heb gezien.