Hola jongens, ik heb niet stilgezeten, al was het alweer tussen de renovatieklussen door (voornamelijk stof, stof en nog 'ns stof opkuisen, wat is gipspleister toch een vuiligheid !).
Maar het gaat om een update, dus foto-tijd :
Misschien is het wel leuk voor de liefhebbers om wat afbeeldingen van de uitrustingstukken te tonen.
Hier ziet u een schopje gedragen op de heup, gebruikt als voorbeeld voor mijn eigen figuurtje :
Een aantal Zeltbahnen, zo'n rol heb ik ondertussen gemaakt en op z'n plaats bevestigd (deze kon zoals Rene al zei, gebruikt worden als 1/3 deel van een tent, maar werd ook gebruikt als poncho en puur ter camouflage = snipers ondermeer) :
De gamel was van een soort aluminium waarop de zwarte verf maar moeizaam bleef zitten, dus prima voor ons figurenschilders ! :
De drinkbus met beker die bovenop zit, uit hetzelfde metaal gemaakt als de gamel, dus steevast wat verweerd :
De broodzak, meerdere versies zijn mogelijk, deze gebruikte ik als voorbeeld :
Voorlopige toestand vanaf de linkerzijde :
Van bovenaf :
Volgende stappen zijn knopen aanbrengen op de zakken vooraan, slotjes op de riempjes van de Zeltbahn. En dan wordt het stilaan tijd om verder te gaan met de kleren.