W
Walesha
Guest
Das wel heel mooi geworden... en toch blijf ik het zonde vinden van dat mooie leiendak
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja hoor, er zijn veel soorten klimop, er zijn er die rode herfstkleuren krijgen en dan hun blad verliezen, een andere soort wordt bruin in de winter en nog andere blijven het hele jaar groen.zeer prachtige dio Bart!!!
maarre heb een vraagje, ik heb ook klimop hier bij ons thuis enne als het winter is zijn alle bladeren eraf, bestaat er winter klimop?
grt nicolas
Regenpijpen tegen de gevels waren tot laat in de jaren '60 in gewoon dun ijzer, een soort prehistorisch blik of in zink, niet in lood want dat was een dure aangelegenheid... soms zag je ook regenpijpen in terracotta maar dat was meer uitzonderlijk.mooi bart tog zou ik de regenpijp nog eens onderhanden nemen.
ziet er nu uit als een plastice buis , denk dat het toen meestal lood was voor regenpijpen.
ik ga ook maar af van wat ik op de foto zie want dit kan er in het echt mischien wel goed uitzien
Jaaaaaaa.... nu ge het zegt... die bocht vanonder!Thanks Mannen.
zoals bv de regenbuis. Daar heb ik nu zo het gevoel dat er iets mankeert.
Grtz Bart.