Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
1/251995 Mitsubishi Eclipse uit The Fast and the Furious
Heb het ganse bouwverslag doorgenomen en kan alleen maar zeggen dat de zelf aangebrachte details geweldig zijn.Ik ga deze zeker en vast blijven volgen.
Marc S.
Zonet de vernis erop gezet.
Blij met het resultaat.
Door de slechte decals is er nu uit bepaalde hoeken toch een beetje silvering te zien.
En in de laatste laag moest er natuurlijk een vuiltje vliegen.
De “flashy” eclipse ziet er al mooi uit. Ook het figuurtje ziet er verzorgd uit (welk merk is dit?).
Succes met de verdere afwerking van de mitsubishi en het schilderen van Brian.
De wagen ziet er tip-top uit!
Het figuurtje ziet er ook netjes gegoten uit, enkel heb ik de indruk dat de wagen iets te klein is en dat ze niet dezelfde schaal hebben?
1/24 en 1/25 samen?
Ofwel is het een kleine wagen in het echt en ben ik hier zever aan het neerpennen
Figuur is heel gelijkend en de vergelijking met de elleboog komt goed overeen.
Het enige dat je misschien nog zal moeten doen is zijn schoenzolen minderen in dikte zodat hij volledig vlak op de grond staat.
Mooie vernislaag Jelle. Ik heb ook altijd stofjes in de vernis. Is haast niet te voorkomen.
Maar omdat je schrijft dat het op het laatste is gebeurd dan zal het oppervlakkig zitten dus kan je het eruit schuren en polijsten.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.