Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dirk, jongen, hier kom ik niet veel maar nu moet ik toch eens komen kijken en wat stellen we vast, milj***, ge zijt wreed bezig zou ik zo zeggen.....
Je schiet goed op en zo te zien in je handen levert dat schoon werk nog op ook, ik zou daaraan niet moeten beginnen....
Als dat allemaal op dart grote dio komt, dat gaat wat geven denk ik....
Veel sterkte voor dat grote project man...
milj*** ken je dat gevoel dat er presies iets fout is en je kan het niet achterhalen :twisted:
al mijn werk dat ik vandaag gedaan heb heb ik juist terug afgebroken en daar houd het niet bij op.
ik kan me zelf wel voor mijn kop slaan :mrgreen: hoe dikwijls zegt men meten is weten en tog meet ik nog verkeert.
morgen ga ik nog wat afbreken want er moet flink de zaag ingezet worden.
Dit is niet mijn ding maar hoe je in hemelsnaam zo een schip in mekaar krijgt...RESPECT !!!
Mijn aanschouwing en bewondering is groter dan het feit om er eens aan te beginnen,en dat geldt voor alle bootbouwers...!
Dus...hoedje af ook als het soms eens anders loopt dan je geplandt hebt Dirk..
Heads up..!
werk van deze week niet veel :mrgreen: maar tog nog iets gedaan.
alle berghouten en raahout zit er op en de beplanking daar tussen.ook achteraan de nodige aanpassingen gedaan die moesten gebueren
morgen de balken van het verdek proberen te maken en leggen.
Ik kom zo maar eens sporadisch bij de houtsnuivers kijken, maar dit is toch weer een mooi staaltje van je kunnen Dirk.
Zoals Yves ook al zegde : RESPECT voor wat jullie allemaal met die houten latjes kunnen.
Dirk,
ik heb terug je verslagen gelezen, hoe je de romp opzet;
heel speciaal door maar later de spanten in de gangen te plaatsen.
ik zou het niet zo durven, weet je.
ik vind het wel boeiend en het resultaat is schitterend
thx ward maar ik ben alweer een stuk aan het slopen en aan het veranderen want achteraan bleek het niet helemaal goed te zijn.
mischien eind deze week kan ik laten zien wat ik veranderd heb
ik denk dat het nu goed gaat komen dus hier de fotos
wat er volgens mij is fout gegaan is dat ik de achterste oplang schuin naar voor gezet heb en deze moest ook gewoon recht gezet worden
afbreken waar nodig en bijvullen waar het fout zit
heb ook nog de fortuning afgebroken omdat deze nu ook niet uitkwam.
vandaag de berghouten en het raahout weer gelijmt en morgen eens kijken hoe het met de fortuning zit
en een boven zicht
en nu terug beplanken en de reling terug goed maken
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.