Zo vanmorgen het bed uit, alles in de auto gezet. Had het makkelijk dit keer ik had een parkeerplaats bj mij zelf voor de deur weten te bemachtigen. Alles in geladen, even andere kleding aan en de honden uit laten. Is een een losloop gebied ca 50 meter van mijn huis on een grote lege polder. Uurtje gelopen honden op de scoot en naar huis tuffen. Ging mijn voorwiel opeens rare geluiden maken, en je raad het al geen gat in de band, maar een scheur. Nog even door gereden met een kapotte band zodat ik gevonden kon worden. Dus netjes op een kruising met 2 wegen en niet in de polder. Maar wat wil de ellende, de polder wegen staan al niet een een gps systeem, en dan kruisen de wegen elkaar een aantal keer. En het fietspad ligt op de route Utrecht-Antwerpen met borden bewegwijzerd. Maar niet bij een auto gps. Zorgvuldig uitgelegd hoe te rijden. Maar de monteur ging blindelings zijn GPS volgen. Nu ik heb hem diverse keren in de verte langs zien rijden, gewoon op 50 meter afstand dat hij naar links draaide, waar ik recht stond. En ze delen hun nummer niet uit, dus dan maar weer wachten op zijn foon dat hij mij niet kan vinden. Heb ik al uren vol geschreven, lukt mij niet, maar waar in de planning stond dat ik 10.30 van huis zou gaan, stond ik om 10.15 al te wachten op 1500 meter van huis. Thuis was ik dan om 13.30 gelukkig wel al de tijd in de zon gestaan, maar verder helemaal verijst. Ik heb dan ook besloten om de dag te laten voor wat hij was, en niet nog eens een rit te maken van dik een uur.