Na al de lopende projecten gereed zijn gooien we weer een nieuwe op de tafel want de lijm moet blijven vloeien :mrgreen:
Het slachtoffer is de `56 Nomad wat ik zelf niet zo`n interessant model vind maar deze word niet glimmend, de bedoeling is dat het een field find word dus roest en wat ontdaan van zijn sierstrips en wat meer rottigheid wat ik kan bedenken.
Den doos.
De body, er komt geen motorblok in dus de motorkap word er op gelijmd dus scheelt weer wat werk.
Is misschien een tik van mij maar ik schuur meestal de hele body, ten eerste voor de hechting voor de primer (Acryl) en ten tweede om de gietnaden en eventuele sincholes op te sporen zoal hier het geval is op de achterzijde van de het dak. Nu schuur ik deze niet helemaal vlak omdat hij toch niet in de glans komt, anders komt de putty erbij om het vlak te zetten want hetis echt geen gezicht als hij staat te glimmen en het dak lijkt op een golfplaat.
Het slachtoffer is de `56 Nomad wat ik zelf niet zo`n interessant model vind maar deze word niet glimmend, de bedoeling is dat het een field find word dus roest en wat ontdaan van zijn sierstrips en wat meer rottigheid wat ik kan bedenken.
Den doos.
De body, er komt geen motorblok in dus de motorkap word er op gelijmd dus scheelt weer wat werk.
Is misschien een tik van mij maar ik schuur meestal de hele body, ten eerste voor de hechting voor de primer (Acryl) en ten tweede om de gietnaden en eventuele sincholes op te sporen zoal hier het geval is op de achterzijde van de het dak. Nu schuur ik deze niet helemaal vlak omdat hij toch niet in de glans komt, anders komt de putty erbij om het vlak te zetten want hetis echt geen gezicht als hij staat te glimmen en het dak lijkt op een golfplaat.
Laatst bewerkt door een moderator: