Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Enorm wa gij aan het doen bent ,ga ik echt goed volgen kan wat bijleren he
Zeg Ron op de laatste foto voor zo een auto geven ze ginder nog heel veel geld als het chassis nummer maar klopt de rest is bijzaak
toffe foto
Marc
Er is wel nog veel te doen, maar de basis ziet er gewoon bangelijk uit.
Ikzelf heb totaal geen verstand van spuitwerk, weatheren, enz.. maar ik kijk wel graag naar doorleefde modellen (toch op vlak van modelbouw ).
Ik ben niet zo snel bang om iets aan te pakken en gaat het fout jammer dan heb je toch wel weer wat geleerd ervan. Over het dit model ben ik zelf nog niet echt tevreden over het wit dus ik ga proberen om wat meer wit toe te voegen zodat het een beetje in de buurt komt wat ik in mijn kop heb zitten als dat niet lukt maak ik hem weer kaal want het maar verf en start weer met een schoon canvas
Dat ziet er mooi uit ! Heel realistisch gedaan als basis.
Het wit is nog wat te fel, maar ik denk dat daar nog wel wat laagjes vuil, roest, aflopers enz overheen gaan.
Ziet er veelbelovend uit !
Leysend, Inderdaad het wit zal wel snel zijn kleur verliezen als ik er aan gaat beginnen, in ieder geval nog wel aardig wat werk aan de winkel voordat deze klaar is
tinten groen van diversen firma`s en alles water gedragen dus acryl ook het wit in diversen tinten aangepakt maar dat komt er niet uit op de foto`s een beetje overbelicht. Nu nog even kijken of alles naar mijn zin is en zo ja op naar het roest.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.