Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@coachke:Het is inderdaad zoals Ron zegt het gaat om gespen en sluitingen die erop liggen,dit gewoon om te laten zien dat het klein spul is.
@Ron:Bedankt voor de reactie.
Marc S.
oh sorry Marcske mijne maat ik zie het nu ook mijn fout ik had het echt nie gezien SORRY
Klein he heb er ook zal mee gewerkt het is wel een pruts werkje
ze zien er geweldig uit
Marc
Sorry maat dat ik snel reageer ik heb nog altijd wat last van een dipje , in feite heb ik het wat te druk de laatste weken en doe ik de moeite niet om uit te pakken en te beginnen ik hoop dat het snel betert voor de komende dagen zit ik weer vol werk pfft word het moe
Ok nu iets anders ferm interieurke maar de laatste foto's zijn uw foto's zo wat waziger dan vroeger is uw lenske van de tablet niet vuil of een vingerafdruk of zo
Knap gedaan
Marc
Sorry maat dat ik snel reageer ik heb nog altijd wat last van een dipje , in feite heb ik het wat te druk de laatste weken en doe ik de moeite niet om uit te pakken en te beginnen ik hoop dat het snel betert voor de komende dagen zit ik weer vol werk pfft word het moe
Ok nu iets anders ferm interieurke maar de laatste foto's zijn uw foto's zo wat waziger dan vroeger is uw lenske van de tablet niet vuil of een vingerafdruk of zo
Knap gedaan
Marc
De wielen zijn inmiddels ook klaar.Ze zijn in elkaar gezet waarna de voorste versmald zijn om zo diep mogelijk in de wielkasten kunnen.Daarna zijn ze eerst in het glanzend zwart gespoten om daarna in het vallejo chroom te spuiten.Zoals je ook kan zien is de buitenste rand in het rood gezet.
Marc niet mijn ding andersom wel een chroom rand en een rood hart maar goesting is koop he als het u bevalt is het voor mij ok , en daarbij ik moet het in het echt kunnen bekijken voor ik echt oordeel , denk eraan niet negatief bedoeld hoor
Marc
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.