Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Tijdens de meeting gezien en ik moet zeggen, strak in de lak en glad afgewerkt.
Wellicht niet de mooiste Camaro ooit ontworpen en misschien ook wat gedateerd qua uiterlijk, maar dat maakt het aanschouwen van een gereed model anno 2019 des te interessanter en leuker.
Ik sluit me aan bij vorige comments : niet moeders mooiste Camaro , maar dat kan men van veel auto's uit de eighties zeggen, en over smaak en kleur valt niet te twisten he. kleine comment : misschien een beetje de pannellines accentueren met een wash of pannelliner zou wat meer contrast kunnen geven.
Strak werk inderdaad! Ik ben geen autobouwer, en dus is het misschien de militaire modelbouwer in mij die spreekt, maar zou het niet mooi zijn als je de carrosserie wat inlijnt (dmv een zwarte pinwash) ? Ik denk dat je dan nog wat extra realisme en diepte creëert met een vrij simpele ingreep.
EDIT : oei, helemaal over het hoofd gezien dat dat van die paneellijnen al enkele keren gezegd is, laatste pagina gewoon gemist, sorry
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.