Dit is een leuk project van een mooi type Corvette (hoewel ik zelf de eerste C3-modellen mooier vind dan deze latere).
Wat me opvalt is dat je het dak hebt meegespoten in de kleur van de body. Ik weet het niet 100% zeker, want ik ben geen C3-kenner, maar ik dacht dat dit dak altijd transparant was. Er is ook een T-roof waarvan je de twee zijpanelen kunt afnemen en zo quasi targa kunt rijden, maar dat is duidelijk niet dit model.
Je kunt natuurlijk dat dak (dat overigens ook afneembaar is, jouw versie is dus een echte targa) overspuiten maar dat is
hoogst ongebruikelijk en
hoogst onlogisch omdat je nu juist van het zonnetje wilt genieten. Maar het kan en daar gaat het om.
Het kan, zoals gezegd, ook zijn dat ik me vergis en dat er wel degelijk gespoten dakjes werden aangeboden. Nogmaals, ik ben geen C3-kenner.
Verder vroeg ik me af of je had gedacht aan de koplampen die omhoog gaan. Daar zit nu een decal, maar om realisme te krijgen zul je die decal idealiter verdelen in twee gedeeltes: eentje bovenop de koplampkleppen en eentje eromheen. Ik hoop dat je hier nog op tijd mee bent.
Verder een mooie build! Wat zie ik nog meer allemaal op de achtergrond staan?