Hallo Jonas, je heb een mooie basis gemaakt om op verder te werken.
Zoals hij nu is of wat ik zie op de foto's is hij toe te ordenen in de categorie standaard, zie dit niet als minderwaardig er zijn er die deze standaard nooit zullen bereiken.
Wat ik zie is een mooie figuur die proper is afgewerkt, maar op mij werkt hij grijs in grijs bijna monochroom. Het kan natuurlijk dat hij een grijs maatpak heeft gevonden in een vuilbak
De band op de hoed, de worstje en het gezicht steken schril af tegen de rest.
Je gezicht is mooi, de haren zou ik enkele streepjes wit toevoegen je hebt al in die richting gewerkt.
Heb moed om iets uit te proberen, ik ben bij sommige figuren vijf keer opnieuw begonnen.
De onderkant van de stok met donker bruin verbeteren, hier komt geen licht
Wat zit er in de buitel ? ook hier is ruimte naar boven, de buitel zelf
Je Krant is mooi, een krant die buiten ligt wordt licht bruin/geel door de zon (deze mensen hebben geen nieuwe krant)
(een blikvanger is probeer een Belgische krant te simuleren, logo of zo)
Zie dit niet als kritiek, je hebt gewoon meer in je vingers dan dat wat je er nu uithaalt.
Als laatste, je lichtbron voor het fotograferen hangt de dicht tegen de figuur daardoor ontstaat de onnatuurlijke reflectie en worden veel van kleuren niet goed weergegeven. Probeer een strooischerm er tussen te plaatsen, gemakkelijk zelf te maken het moet zelf geen doos zijn als je maar een lichtbron gebruikt.
Grtx Jan