Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zeer interessant.
Ik was zelf ook al op zoek gegaan naar informatie over het boetseren/sculpteren van figuren. Ik heb militairen nodig in schaal 1:25.
Een duidelijke (nederlandstalige) tutorial hierover is dan ook niet overbodig.
Ik volg dit met grote belangstelling.
Groeten,
Joost
een vraagje ,wordt dezelfde regel genomen voor dieren ook
Dat veranderd vlug hé!
Hoelang blijft het materiaal goed om te bewerken? Moet je dit in één sessie verwerken?
Het hebben van een eigen stijl is ook erg belangrijk Jimmy, ik weet dat je niks moet hebben van mijn aggressief thinnergebruik maar ikzelf vind het iets aan mijn stijl toevoegen.
Het bedenken van een eigen figuur is fijn en verschaft wat controle maar is het nu al het juiste moment te vragen hoe jij verder symetrie bewaakt?
Ik heb het zo vaak dat ik denk dat ik goed zit totdat ik die vreselijke spiegel erbij pak.
Fascineert me enerzijds wel dat je hersens zo kunnen denken dat het goed zit terwijl het schots en scheef kan zijn.
wat je vertelde over de MS doet me trouwens deugd. Ik gebruik het alleen nog voor huishoudelijke zaken, het repareren van sleutelhouders of apparatuur.
Heb ik dus aan jou te danken
Miliput en consorten zijn voor beginnende sculpters inderdaad te snel hardend maar voor aanpassingen op plastic figuren noodzakelijk omdat je niet kan bakken.
ik volg met plezier...
René
...., ik weet dat je niks moet hebben van mijn aggressief thinnergebruik maar ikzelf vind het iets aan mijn stijl toevoegen...