Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heb wat meer foto's getrokken met mijn gsm. Die heeft minder problemen om te focussen. Kwaliteit is uiteraard iets minder maar het is nog aanvaardbaar. De foto's doen het schip meer recht aan!
@Swaken: idd, ik speelde met dat idee om er figuren op te zetten. Maar wou deze gewoon af hebben. Ben er al zo lang aan bezig geweest. Er zullen later nog figuren op komen! Heb nog wat ideetjes waar ik mee speel en zal eerst wat testjes uitvoeren met figuren en op de Graf Spee plaatsen. Dan zal het helemaal compleet zijn!
@tourpretendent: Bedankt! Het water ben ik idd zeer tevreden over. Heb wel wat moeten zoeken wat ik hiervoor het best kon gebruiken en na wat testjes is dit het beste resultaat.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.