Hoofdsponsor

1/10 Akana

ERVARING
*
BOUWWIJZE
out of the box
BOUWBUDGET
*
BOUWSTATUS
*
COMMENTAREN
ik heb een dik vel

Grijze Wolf

Well-known member
Registered
Heeft vandaag mijn werkbank verlaten, in tegenstelling tot wat men denkt heeft deze figuur niet veel tijd gekost.
Ergens begonnen tussen kerst en nieuwjaar, bouwtijd 10 minuten, hoofd, armen en daarna katana plaatsen.
Kwaliteit van de figuur is zeer goed, bijschuren en plamuren is herleid tot een minimum enkel de Katana is een beetje fragile.

Het is een erg eenvoudige figuur, de kik bestaat dus uit het schilderwerk. Historisch moet men hier niets achter zoeken, heb gewoon enkele tekeningen op het WWW gezocht en deze geprobeerd over te brengen op de jas.

Akane-20.jpgAkane-22.jpgAkane-23.jpgAkane-24.jpgAkane-26.jpgAkane-27.jpgAkane-28.jpgAkane-29.jpgAkane-30.jpg

Zeer mooie detailtekeningen Jan.
Die witte streep in het gelaat, moet dat een wonde voorstellen of is dat een soort tekening/tattoo ? Ergens meen ik er een vogelkop in te herkennen maar ben het niet zeker.

Zeer mooie detailtekeningen Jan.
Die witte streep in het gelaat, moet dat een wonde voorstellen of is dat een soort tekening/tattoo ? Ergens meen ik er een vogelkop in te herkennen maar ben het niet zeker.
is een litteken Erwin

Terug
Bovenaan