Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Prachtige romp hoor en als eerste houtbouw zullen er héél veel zijn die daar enkel van kunnen dromen.
Op deze foto's is goed te zien hoe de planken lopen, maar zijn de planken echt zó breed ? Ik tel maar een plank of 6 aan elke kant ? Of sla ik hier de bal compleet mis ?
Ja dat is een punt, maar hogaars werden vaak op maat gemaakt. Zo zijn er zoveel verschillende soorten en maten in deze soort. Er bestaan dan ook werkelijke ondersoorten. Als je je in de hogaars gaat verdiepen heel veel sterkte.Ben je zeker dat dit hetzelfde schip is Pascal? Het lijkt me helemaal anders dan de kit van mantua. Deze romp lijkt me boller?
Als je je in de hogaars gaat verdiepen heel veel sterkte.
Je had het goed gezien, maar ik ga het veranderen omdat het mooier gaat uitzien. Ik heb aan de achterkant een latje (2 x 2 mm, van het berghout) rond de spiegel op dekhoogte gelijmd. Aan de bovenzijde (boven het dek) ziet er dat best prima uit (hierop komt die verbreding die ik dankzij jouw hout kan plaatsen), maar aan de onderkant stopte de spiegel tegen het dek, en zat ik met een flinke kier tot aan het 2 x 2 mm latje.Maar waarom breng je nu zoveel plamuur aan op de spiegel. Daar hoort toch deze rand in te zitten? Of heb ik dan nu verkeerd gezien?