Vandaag nog flink wat zitten priegelen met de ezelshoofden, ze zijn nu allebei klaar. Maar, omdat ik ze in een zachte houtsoort heb gemaakt, zijn er bij het zagen van de gaatjes en het monteren van de ogen, telkens stukjes afgebroken boos Ik heb alles terug aan elkaar kunnen lijmen met houtlijm en CA, maar het is te hopen dat het sterk genoeg gaat zijn om de masten vast te houden, en om de touwtjes strak te trekken. Duimen dat het gaat lukken.
Als ze niet sterk genoeg zijn, moet ik de ezelshoofden in een hardere houtsoort opnieuw maken, vind ik niet erg, maar het kost weer een paar uur tijd. De oogjes zijn van koperdraad gemaakt, dit heb ik rond een boortje gedraaid, uiteinden afgeknipt, en met een plakbektang de ringen plat gemaakt.
Heb er een muntje bijgelegd om een idee van de schaal te geven :
Groeten, Pascal
Als ze niet sterk genoeg zijn, moet ik de ezelshoofden in een hardere houtsoort opnieuw maken, vind ik niet erg, maar het kost weer een paar uur tijd. De oogjes zijn van koperdraad gemaakt, dit heb ik rond een boortje gedraaid, uiteinden afgeknipt, en met een plakbektang de ringen plat gemaakt.
Heb er een muntje bijgelegd om een idee van de schaal te geven :
Groeten, Pascal
Laatst bewerkt: