Update 16-06-2008
Nog een beetje verder gedaan met in elkaar lijmen van sommige onderdelen waar ik een beetje uitleg zal bij geven.
Hier onder op de eerste foto ben ik dus bezig met het in elkaar steken van de Radar toren.
De 2 ronde paaltje, daar heb ik een gaatje in geboord en ook in het blokje war ze op staan en heb er een stukje van een saté prikker in gelijmd om het geheel wat steviger te maken.
De Sateliet ontvanger is ook in hout maar heb ik eerst met een beetje plamuur bewerkt nu om hem dan als hij droog is glad te kunnen schuren, en mooi te kunnen schilderen, als ik dat niet doe dan zie je het hout structuur nog te goed en ik heb nog nooit een sateliet ontvanger in hout gezien.
De onderdelen hier op deze foto moeten de overkappingen voorstellen, ik moet de overkapping zelf nog beplanken en dan met vernis schilderen.
Op de voorsteven heb ik ondertussen ook al de reling geplaatst, die weer een secuur werkje was, is allemaal niet zo groot he
Op deze foto zie je de trappen en ladders en een paar deurtje die geschilderd zijn in oud koper.
Op het achterschip heb ik ook al wat kaapstanders en luchtkokers op zen plaats gelijmd.
Een totaal picture van het schip hoe hij er nu uitziet.
De kalfaatlijntjes moet ik ook nog wat bijtekenen, zoals ik al getest heb aan BB kant achterschip.
Tot zover deze update.