Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Michel, dat is niet bepaald mijn favoriet merk van wagen, maar inderdaad, evenals Marc denk ik niet dat men in modelbouw hetzelfde kleur kan bekomen. Beide foto's van de echte wagen tonen een totaal ander kleur... en toch is het hetzelfde kleur, ik dit in het echt nog maar enkele keren gezien, en inderdaad naar gelang de hoek van waaruit je kijkt en de lichtinval kan het kleur echt totaal (maar dan ook volledig) anders zijn.Hoi Michel knappe bak , heb het nooit zo voor Mercedes gehad , zeker vroeger in de tuning wereld zag je ze bijna nooit maar op dit moment is er toch veel veranderd en zie je meer getunede Mercedessen dan vroeger
nu iets anders die kleur dat noemen ze kameleon kleuren die veranderen onder welk kant of licht die auto's staan , probeer het zo dicht mogelijk na te bootsen zelf kan ik u hierin niet veel helpen he
Maar niettemin succes
Marc
Ik gebruik hiervoor blue tack of de gewone pritt kleefgommen. Is er een reden waarom jij stockjes lijmt? Ik had nog nooit van "kicker" gehoord. Ik dacht dat je over tafelvoetbal aan het spreken wasIk heb onderdeeltjes op houten stokjes gelijmd om te spuiten. Zonder kicker lijmt dit bijna niet. Onderdeeltjes op elkaar lijmen gebruik ik bijna geen kicker. Om ca lijm te gebruiken als plamuur gebruik ik ook kicker.
Ik gebruik hiervoor blue tack of de gewone pritt kleefgommen. Is er een reden waarom jij stockjes lijmt? Ik had nog nooit van "kicker" gehoord. Ik dacht dat je over tafelvoetbal aan het spreken was
Ik stel dus de vraag enkel om bij te leren.