Had de schroef dan niet genoeg plaats om vrij te draaien?
michel nee hoor de schroef hat meer dan voldoende plaats .
gr dirk d
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Had de schroef dan niet genoeg plaats om vrij te draaien?
Hoi Dirk,
Ik vorige maand met mijn hand in mijne propeller, jij nu bijna een oog kwijt door je schroef ;-)
Tis geen speelgoed allemaal he, mens moet soms toch voorzichtig zijn.
Ziet er heel knap uit tot nu toe, mooie afwerking hoor! Veel succes alvast!
Diene deadline haal je wel volgens mij, je wil graag mee doen aan de sleepwedstrijd he in Hofstade
ja dat kan best zijn dany maar deze is ook maar gemaakt om te varen hoor voor te showen is hij niet perfect afgewerkt en deze moet in een zeer korte tijd klaar zijn .Qua romp en bovenbouw doet deze Itatiaanse me echt denken aan m'n allereerste RC boot (niet door mij gebouwd overigens, en ook niet van tekening, noch kit), namerlijk de "Amerika" (van Smit).
Heb ik jaaaaaaaren plezier aan gehad en verschillende wedstrijden mee gedaan (varen, niet showen).
Hoi,
Knap gedaan hoor, als dat niet snel was!
2 weken als ik goed kan tellen ;-)
Wanneer is de maiden?
ik weet het ik had het oip de verkeerde plaats gepostAmai, dat is geen menselijke snelheid van bouwen hoor
Hoe heb je de romp waterdicht gemaakt? Met epoxy of iets anders?
Ah ja, ik zou het bij RC schepen laten zetten want nu staat het bij de statische
ik weet het ik had het oip de verkeerde plaats gepost
voor het water dicht maken gebruik ik g4 of p100 dat is een zeer vloei baar hars die word gebruikt als hechtingslaag voor polyester na het op schuren van de romp geef ik 3 tot 4 lagen van de g4 dan zijn alle poriën gevuld en water dicht.
gr dirk d