Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Meen je dat nu echt?de decals zijn van zeer goede kwaliteit maar men moet met zo grote stukken toch goed uit de doppen kijken hoor , maar ze zijn goed gelukt
Marc
Snelle start maar ik neem aan dat je nog wat werk aan je decals moet verrichten die er nu op zitten?
Hallo Marc.Dat model komt mij bekend voor , ik vermoed dat het origineel nog van Esci is . Italeri heeft er verschillende modellen overgenomen. Esci en Tamija brachten er elk een rally versie en een civiele versie van uit. Ik heb ze nog alle vier liggen en moet ze nog bouwen. Ik ga dus zeker volgen met je bouw, je bent weeral goed bezig. ☺ Willy.Beste vrienden sinds maandag ben ik gestart aan een nieuw kitje van Italeri een Audi Urquatro bouwjaar 1980 , het was de eerste rallyauto met vier wiel aandrijving met een 5-cilinder met 10 kleppen , 2100 cc cilinderinhoud met turbo en intercooler leverde hij 200pk
de boxart
de inhoud
_
Na de witte primer reeds in de witte lak gezet
door de grote van decals was het niet makkelijk ze te plaatsen ,al een deel met succes geplaatst
de bodemplaat wederom op mijnmanier geschilderd
op dit moment ben ik met de binnenkant van de Audi bezig
I
dit is het voor het moment ,ik hoop dat het jullie smaakt
Marc