Beste vrienden ,hier ben ik nog eens met minder goed nieuws , hoeveel pech kan je hebben he alles ging goed carrosserie goed ontvet lichtjes geschuurd met een versleten huishoudsponsje , primer filler gezet wederom geschuurd om daarna witte Zero Paint te spuiten
Decals geplaatst alles was toen nog normaal hier en daar een klein scheurtje in de decals maar op het decalvel was onderaan de drie kleuren nog eens aanwezig in drie stroken om herstellingen mee te doen
Alle decals stonden er toch mooi , ikke blij , vernis overgespoten na een lange droogtijd vernis opgezet wederom een lange wachttijd aan gehouden om daarna begonnen met het afplakken van de ramen om de zwarte kaders te spuiten , ook dit was mooi gelukt tot ...............ik
de tape lostrok alle decals eraf tot op de witte verf , even deftig
niks aan te doen terug naar af heel het boeltje in de remvloeistof gekieperd en de Audi staat al terug klaar om de witte verf te ontvangen
Nu heb ik donderdag LL mijn stoute schoenen aangetrokken ( want een nieuw vel decals in after market kost al snel + 20€ en de kit kost rond de 25€ ) en het adres van Italeri opgezocht en een schrijven ( in het Engels laten vertalen ) naar Italeri met de vraag of ik een nieuw vel kon en mocht bestellen , de dag nadien kreeg ik van hen dat ze de nummer van de kit moesten hebben heb ik dan vrijdag direct teruggemaild en tot nu geen reactie gehad nu ben ik eens nieuwsgierig wat het gaat worden
Hier enkele pechbeelden
Hier was ik begonnen met afplakken een beetje te snelle bewogen foto
hier de pechbeelden
Dus Beste vrienden niks verloren gewoon opnieuw beginnen he , komt wel goed , ben hat al vergeten en ben dan snel aan iets nieuw begonnen maar daarover later he
Marc