deze heeft een tijdje in de koelkast gestaan, had er om de een of andere reden even geen zin meer in om aan verder te werken.
onder het motto "korte pijn" dan maar eens de moed gevonden om m af te werken en dat heb ik me al vlotjes beklaagd ook ondertussen dus hij vliegt terug de koelkast in tot ik de moed vind om het hele onderstel terug onder handen te pakken, dit is momenteel verre van mooi afgewerkt en hangt schots een scheef in mekaar.
Tot en met het weatheren ging alles redelijk goed en zag het er nog wel aanvaardbaar uit. Maar toen moesten de baanwielen nog geplaatst en de rupsen erop gezet. makkie zou je denken...
de ophanging is echter zo fragiel dat elk wiel zowat terug afbrak alsook de baanwielarmen die zich in alle bochten begonnen zetten behalve de juiste.
begin je jezelf op te jagen en dan kan je beter beslissen om het ding weg te zetten.... niet dus.
dus na wat gevloek, m'n vingers aan elkaar te lijmen, de spiegel, mitrailleur en een D-ring afgebroken te hebben het ding op z'n ondergrondje gezet. (dat nog wat kleur moet krijgen onder andere)
Voorlopig beschouw ik deze dus als semi-klaar of mijn "eleanor".
prijzen gaan we er niet mee winnen en een plekje in de vitrinekast zit er in mijn ogen niet in.
nog enkele foto's om bij te huiveren.
better luck next time zullen we maar zeggen...