Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Michel, je kan overal, ook binnenin, een vuile wash leggen als eerste verwering, die bestaat uit bijvoorbeeld gebrande omber olieverf verdund voor 90% met white spirit.
Hou je pigmentwerken tot op het allerlaatst, da's een tip die elke modelbouwer je zal geven.
Pigmenten mag je niet "te lijf gaan", maar na het (droog) aanbrengen kan je heel voorzichtig met een zacht en in fixer gedrenkt penseeltje in de buurt aanstippen (niet in de pigmenten maar in de buurt dus). De zachte uitvloei zal voor spontane effecten zorgen !
SolsPlus = ik gruwel ervan.
Let er wel op dat je niet te véél laat glanzen ! Op een blinkende drager hechten pigmenten amper !
Nummer 3 moet je niet vervangen hoor. Een wash zal beter getijen op een hoogglans laagje.Ik was hetvolgende van zin:
1 solsplus
2 decals
3 solsplus
4 wash
5 stoffig maken met tamiya buff erop te airbrushen
Dus als ik het goed voor heb kan ik nummer 3 beter vervangen door revell aqua matte vernis. (deze heb ik staan)
Als je Revell matvernis gebruikt in pure vorm met water(zonder kleur), let er dan heel goed op dat je geen witte neerslag krijgt.