Dank allen voor commentaar en complimenten.
Nu onstaat er een discussie, maar mij was het ook opgevallen dat hij iets scheef is. Nee het is geen dry-fit meer, alles is definitief geplaatst.
Inderdaad ik maak een foto van dichtbij om complimenten te krijgen of commentaar.
Nu in dit geval is het niet de cabine die scheef staat, maar de motorkap die getordeerd is. Ten opzichte van het chassis en de motor en wat daarbij hoort staat de cabine recht.
Bij het plaatsen van de motorkap, na diverse warmwater baden, lukte het mij niet om de draaiing er verder uit te krijgen. Was de kap recht, maar de versteviging aan de binnenkant niet. Bij passen bleek dat er meer onderdelen onder de kap moesten dan dat er ruimte is. Daar heb ik besloten wat zichtbaar is te laten zitten en de motorkap, zo goed en kwaad te monteren. Had dat moeten passen dan was de kap voor de ruiten terecht gekomen of had ik het luchtfilter helemaal weg moeten laten. Dat vond ik te ver gaan.
Wel heb ik een lijmnaad losgesneden en de motorkap van stand veranderd.
Nieuw:
Aangezien ik de Tape bij de ramen heb verwijderd en de ruitenwissers geplaatst, blijft een foto even achterwege. Waar de ruitenwissers de ruiten raken heb ik opnieuw tape aangebracht in de lijn van de beweging. De volgende stap word , accdnten bij de scharnierpunten