Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heb vandaag tussendoor een beetje gefriemeld aan mijn figuren, in de hoop een beetje een deftige wapenriem te maken
Hij is gemaakt uit loodfolie, plastic card en koperdraad.
Heb er lang over nagedacht om eerst een driepunt riem te maken, maar heb het dan maar verworpen. meestal wordt tijdens het gevecht de riem gewoon verwijdert. Hij blijft bij de ganse bagage die je meesleurt meestal toch ergens hangen.
Hij is denk ik zo goed als af, misschien dat ik er later nog een beetje aan verder pruts. Maar momenteel is hij zo goed als mijn niveau het toelaat. Voor 95% scratch, de grootste uitdaging was de SCAR-H. Geschilderd in Acryl.
Belgische SF in het Midden-Oosten, schaal 1/10
Echt wel prachtwerk geworden. Je niveau van scratchbouwen van figuren ligt echt wel hoog hoor Jan.
Dit is een van de moeilijkste disciplines, en deze is zeer geslaagd.
De verhoudingen zitten goed, wat vaak bijn scratchbuild figuren foutloopt.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.