Hoofdsponsor

1/35 Belgische Renault ACG1 [!]

• Onderwerp starter Onderwerp starter Thierry
  • Startdatum Startdatum
Het is wel de eerste keer dat ik Friul tracks gebruik. Normaal gebruik ik altijd degenen die in de kit staan als ze er bruikbaar uitzien maar vooor deze kit had ik echt mijn twijfels... Om eerlijk te zijn probeer ik altijd de tracks van de kit te gebruiken omdat Friul tracks heel duur zijn en ook omdat het, volgens mij, niet altijd nodig is om de originele tracks te vervangen als ze er goed uitzien. Ik heb toch een beetje de indruk dat Friul tracks gebruiken ook een kwestie van mode is... nochtans kan je ook goede resultaten bereiken met sommige tracks uit de originele kit!

Thierry

Prachtige update Thierry. Toffe aanpassingen die je hebt gedaan.
Scratch van de bovenste plank die je hebt uitgevoerd.
Benieuwd naar het vervolg.

Mark

zalig model met de nodige zorg gebouwd!

zijlijn: Het ding was blijkbaar zeker capabel om de eerste Duitse tanks uit te schakelen. Er waren er veel te weinig uiteraard.
Opmerkelijk dat de koepel voor de ACG1 herontworpen is door de Belgen. Poirot zou trots zijn.

Weer twee updates om van te snoepen. Prachtig verslag, en zeer inspirerend gebracht. De Friuls zijn altijd een winner op je werk. De tweede update tja, 't water in de mond he, wat een mooi modelleke is dit aan het worden !

Hahahah... da's ne goeie over Poirot :D

Bedankt voor de postieve commentaren mannen!

zijlijn: Het ding was blijkbaar zeker capabel om de eerste Duitse tanks uit te schakelen. Er waren er veel te weinig uiteraard.
Deze tank was absoluut in staat om alle duitse tanks van 1940 uit te schakelen dankzij zijn belgische 47mm canon. Hetzelfde canon bevond zich op de T13's maar die waren meer vergelijkbaar met kleine tankjagers dan tanks! 8 stukken waren idd veeeeeeeeeeel te weinig om een invloed op de gang van zaken te hebben... Belgïe maakte helemaal geen kans tegen de Panzer divisionen van toen!

Thierry

Hahahah... da's ne goeie over Poirot :D

Bedankt voor de postieve commentaren mannen!

Deze tank was absoluut in staat om alle duitse tanks van 1940 uit te schakelen dankzij zijn belgische 47mm canon. Hetzelfde canon bevond zich op de T13's maar die waren meer vergelijkbaar met kleine tankjagers dan tanks! 8 stukken waren idd veeeeeeeeeeel te weinig om een invloed op de gang van zaken te hebben... Belgïe maakte helemaal geen kans tegen de Panzer divisionen van toen!

Thierry

vanwege andere redenen idd
concentratie, radio en stukas...

als je de belgische vlag mengt kom je bijna aan het tankkleur van toen :P

Terug
Bovenaan