Beste modellers de BMW is zo goed als af , na wat zweet en zwoegwerk ben ik toch nog tot een redelijk resultaat gekomen , let wel op dit moment zonder louvres die kunnen er eventueel in een later stadium nog op geplaatst worden
Nu om verder te gaan het stuurtje ......... dat zat er niet compleet in het middenstuk plus de spaken ontbraken maar dat had Camaro vermeld bij de verkoop
Dat heb ik redelijk goed opgelost dank zij mijn spare parts box waar ik 2 stuurtjes van een VW busje vond de diameter klopte ongeveer met de cirkel van de BMW dus zijn we aan het scratchten gegaan met dit resultaat
het voorbeeld
de donorstuurtjes
het scratchen
het resultaat
moet alleen nog in het blinkend zwart komen
tot hier ben ik nu geraakt , de motorkap is een ander verhaal Heller vond namelijk het nodig om de motorkap in twee helften te maken terwijl het origineel uit 1 stuk bestaat , het probleem is dat ge veel werk hebt plamuren , schuren , plamuren en nog schuren om deze een beetje deftig te krijgen , ik heb er nog geen beelden van die komen straks of morgen er liggen nog een paar zaken te drogen
Dat is het tot nu toe
Makkers ik ga nu wel aan een nieuw projectje beginnen straks een nieuwe topic daarover , maar ik zit met een deftige deadline omdat deze een geschenk is voor iemand voor begin volgend jaar plus dat ik nog een Golf 1 moet maken voor een ex-collega van mijn werk en deze zal naar zijn echte auto moeten gemaakt worden alleen weet ik nog niet goed hoe ik aan zo een motor moet geraken want dat Golf eentje heeft zomaar even 400 pk onder de motorkap steken dus zal de motor navenant moeten worden maar das voor later , ik houd jullie wel op de hoogte
grt
Marc