Mooi blok Marc ! details heb je netjes gemaakt
je zei :
het spijtige is als ik de motor monteer zie je alleen het bovenste deel , ik kan ook de motor er naast zetten op een motorstoel ik weet het nog niet
Uit eigen ervaring vind ik het een beetje een 'modelbouw zonde' om iets moois te maken en het
dan te verstoppen onder plaatwerk, helemaal wanneer dat plaatwerk niet te openen is of desnoods verwijderbaar voor de show.
Genoeg bouwers die er vrede mee hebben omdat ze zelf "weten dat het detail er is" en dat is prima natuurlijk.
Maar ik wil zulk extra detail juist showen en ook zélf kunnen bekijken, liefst alles, maar in de praktijk dan toch zoveel mogelijk.
Zal er dus naar mijn smaak ondanks geopende motorkappen, luiken, deuren of ramen te weinig detail terug te zien zijn,
dan hou ik het eenvoudig of laat het gewoon weg (maar ik bedenk dat wel van te voren bij de voorbereidingen).
Nu heb jij de motor al gereed en het zicht erop valt tegen zodra geplaatst in de motorruimte...
Mijn suggestie :
de BMW bouwen zoals men deze doorgaans ziet, dus met gesloten motorkap + de motor erbij zetten op een mooie motorbok.
Je kunt ook zowel de auto als de motor op een eigen plankje zetten (kun je nog wat verder los gaan op de motor ook
)
Happy Motoring