Nico, het is een heel miezerig voertuigje, ik zou er echt niet gerust in zijn, moest ik erin zitten.
Famo, een ritje zou ik wel zien zitten, maar niet met mensen in de buurt die me naar het leven staan met Panzerfauste of Panzerschrecke.
Pastis, met een ei in de broek zou ik dan toch liefst een voertuig met ingebouwd gepantserd wc'ke kiezen.
Swa, dat is net wat ik bedoel, het voorbereidende werk is het halve werk! Ik wil mijn fragiele SFH 18 niet riskeren, artillerie strippen ligt immers NIET voor de hand omdat alles zo breekbaar is. Eén keer dat kreng opbouwen is meer dan voldoende...vandaar dit tussendoortje om de schwung met de airbrush terug te vinden!
Jonas, altijd welkom hier he makker! Persoonlijk vind ik dit karretje een soort van rijdende badsloef, maar dat is de uitdaging : een attractieve veteraan maken!
Rik, ik ga me enorm amuseren, zal experimenteren en wil hard doorwerken!
Swaken, de ganse mikmak wil ik hierop loslaten, de duivels uit de hel..
DJs, het kitje op zich is me 100% meegevallen, ik ben zojuist begonnen en alles past gewoon perfect! Alleen moet ik mijn RUDD uitspraak herzien, want de kit kan attractiever door enkele eenvoudige, snelle scratch aanpassingen die ik zal uitvoeren. Deze situren zich vooral op de carosserie.
Ik hoop met jou dat het iets bruikbaars wordt...
Tom, ik ga alles geven en het project zal me antwoorden verschaffen over bepaalde werkwijzen. Dit wordt mijn eerste whitewash, m'n eerste Rus, sedert lange tijd nog eens 'n vierwieler-ding zonder tracks...
Morgen een update met foto's.
Groeten GUnit.