Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik merk dat je een tof werkplekje naast de haard hebt geïnstalleerd en 2 grote tafels om rommel op kwijt te kunnen , hoeft ge u zeker niet meer in te houden.
alle gekheid op een stokje, je hebt prachtige verbouwingen uitgevoerd en nu maar terug aan de slag in de garage om uw projectje af te werken zodat het op de kast in de woonkamer kan pronken.
johan ik wil niets afbreken van je werk want je hebt al prachtig werk geleverd en ik weet ook niet of het gezicht bedrog is want een foto kan ook een verkeert beeld geven maar als het niet zo is en of het nog kan zou ik de bak vooraan vlakker maken en de stoot rand overal even breed doen.
vgr soetkin
de onderzijde van de boot in zijn oorspronkelijk kleur gespoten, ik heb de kleur bekomen door een mengeling van 2 kleuren nl: nr 36 en 83 van revel aqua color samen met 25% water.
@ Soetkin : aan de bovenzijde is nog niets definitief, merk wel op dat deze boot gemaakt wordt op schaal 1/ 72 , en dat is zeer klein voor een boot met zoveel details,
ik neem dan ook de nodige tijd om alles stap voor stap af te werken.
@ Mark : de felle kleur is toevallig van een grondverf die ik nog had staan in dit kleur.
hallo,
vandaag heb ik me bezig gehouden met de afrastering (wat is daarvan in feite de juiste naam ?) op de neus van de boot.
op foto 1 toon ik de uitwerking op een werkplank in gestrekte toestand, de kruispunten heb ik al aan elkaar gesoldeerd
op de 2 ° foto heb ik het geheel reeds losgeknipt , maar nog steeds in gestrekte toestand. ondertussen zijn de trappen ook al gesoldeerd.
foto 3 toont de afrastering in geplooide toestand .
tenslotte heb ik na het ontvetten met dreft, het geheel een 1° laag verf gegeven, (airbrush)
daarna heb ik het geheel eens gepresenteerd zonder aan te boren (eerst moet dit dek nog beter behandeld worden)
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.