A
amergio bouwer
Guest
vind het er ook goed uitzien hoor...
Bedank voor het reageren gr. jp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
vind het er ook goed uitzien hoor...
Ik kan van hier niet voelen hoe glad hij geworden is.
Maar wat ik zie is zeer mooi gedaan.
Ga van de week proberen van de week de romp lichtjes te plamuren voor de kieren op te vullen en dan goed opschuren, om daarna de romp in de grondverf te zetten en dan terug fijn op te schuren, en dit een aantal keren te doen tot dat de romp zo glad mogelijk is.
zal dan terug fotos op dit forum zetten
Gr. JP
ga proberen dit zo rond mogelijk te maken, door natuurlijk te schuren, had ook niet een grondplan wand dat was is kwijt gespeeld.Proficiat met Uw arbeid ! Ik geef zelden commentaar op andermans werk maar omdat ik aan het zelfde bootje bezig ben, zij het in een iets andere versie ...
Ik zie dat je je beplanking op zijn "kont" laat stoppen voor de scherpe kromming / bocht zodanig dat er een hoek ontstaan is . Dit is niet echt volgens het bouwplan en als je de echte wil benaderen !? Normaal worden de planken toch over de bocht gelegd zo dat er een mooie ronding ontstaat .Ga je dit nog aanpassen door schuren enz. .... ?
Veel succes verder en goede moed !!
Grtjs
Michiel
Tip, koop een spuitbus plamuur, als je romp nu al zo glad is als het er uitziet op de fotos kun je met spuitplamuur een heel dun laagje plamuur aanbrengen, en met een hele fijne korrel schuren tot het gewenste resultaat. Wil je dit niet dan zou ik hem eerst een keer in de grondverf spuiten (grijs/rood) hierdoor zie je beter waar er een oneffenheid zit en waarniet zodat je niet overal onnodig plamuur aanbrengt.
Als ik nog een klein beetje kritiek mag leveren dan zou ik het dek nog onder handen nemen. ikzelf vind de breeuwnaden te grof en te grillig getekend. ik weet niet of dat te herstellen in of dat je dan het dek moet slopen. Ik zou het in iedergeval overwegen. Het dek is naast de romp wel iets waar je altijd naar kijkt.
Verder suc6 met deze mooie dame.
Gr Ed
ga proberen dit zo rond mogelijk te maken, door natuurlijk te schuren, had ook niet een grondplan wand dat was is kwijt gespeeld.
dan je om het wensen , en wens je ook veel geduld, succes om dit zeilschip te maken
gr. jp
ik wil vandaag fotos van mijn zeilschip maar dat luk mij niet
hoe kan ik die hier op zetten hulp aub
gr jp
JP, op dezelfde manier als je hiervoor al gedaan hebt, er is daarin niets veranderd.
Geef anders aan waar het fout loopt, kan iemand je even op weg helpen.
Juist , je hebt geen bouwplan ! das toch even een graad moeilijker !!!
eventjes naar jou profiel geweest om de fotos gaan bekijken ,het zie er prima uit,in de primer zou ik zeggen, suc6!!!!!
grtz
lus