Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Preshadowing heeft trouwens niets te maken met verwering maar benadrukt de panellijnen van het vliegtuig. Die black-basing shading zou volgens mij op dit model niet zo een mooi effect hebben , maar eerder bij een moderne jet bevoorbeeld
sabre
om de banden af te plakken gebruik ik een "schuifpasser" of een gewone maatpasser Erwin . Deze stel ik in op de breedte van de strepen, in dit geval 12 mm . Ik bepaal met de hulp van de "passer"de plaats van de eerste band , een zwarte, op 12 mmm van de rand van het witte veld dat 60 mm breed is (5 banden X 12 mm ) Ik plaats vervolgens enkele markeringen , potloodpuntjes waarna ik de eerste band afplak met behulp van soepele stevige plakband van Tamiya van 6 mm breed . Vervolgens bepaal ik de positie van de tweede band , weerom op 12 mm van de rand van het witte veld aan de overkant en plak deze af op dezelfde manier als de eerste . Als alles mooi afgedekt kunnen de strepen gespoten worden en zijn ze mooi evenwijdig aan mekaar
groetjes , Sabre