Hoofdsponsor

Anders / onbekend Britisch Bulldog "wanneer een bijnaam vorm aanneemt" [wip]

Het heeft veel karakter zo, met het gezicht in de kleuren van de hond..
Ga je de ogen menselijk schilderen? Of ook honds? (zelf denk ik dan menselijke ogen wel de aandacht gaan trekken om dit model eens nader te bekijken..??)

Ik moet mijn eerste post lichtjes herzien ;)
Laat de helm maar staan en enkel de vlag is meer dan voldoende.
prachtig resultaat dat je momenteel neerzet.
vgr Marc

Ik heb nog een paar kleine veranderingen aangebracht.
Vanaf nu begin ik aan het echt schilderwerk, het idee staat denk ik.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Grtx Jan

Mooi dat hij hangoortjes gekregen heeft, toch ook een belangrijk hondenherkenningspunt.

als je details wil van een O.B.E. Laat het me dan maar ff weten , ik heb er een liggen
( eigenlijk twee, de grote voor officiele zaken en de kleine voor op een smoking of kostuumvest)
gr van Lode

Bedankt voor het aanbod en het idee, misschien kom ik er nog op terug.

De foto's zijn uit het vuistje gemaakt, dus niet te kritisch zijn.
De riem heb ik verwijdert, kan Erwin zijn redenering volgen de honden penning verwijst naar zijn thuis adres moest ge hem tegenkomen.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Grtx Jan

Heel erg mooi jan maar als ik persoonlijk een puntje minder vind zijn het de beide bruine vlekken om de ogen Ik had er eentje wit gelaten om toch een beetje verschil te hebben...
Maar zoals veel collega's al aangeven weer een schitterend stukje schilderwerk. ..

Bedankt voor de commentaar, Danny het is een goed idee.
Ik ben ondertussen nog altijd aan het prutsen en veranderen, ik heb nog effe voor ik naar een beurs trek.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Grtx Jan

Knap kneedwerk !! ik neem mijn helm voor u af...

Mijn visie op de vlekken rond de ogen : laten zo, omdat het helpt bij de herkenning van
Churchill's gelaatstrekken... maar dat is slechts mijn persoonlijke observatie...

Terug
Bovenaan