Hoofdsponsor

1/12 Bugatti type 35B Gereed 18/12/2024

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ron
  • Startdatum Startdatum
ERVARING
*
BOUWWIJZE
*
BOUWBUDGET
*
BOUWSTATUS
*
COMMENTAREN
*
Om de olifant in de kamer toch maar ook eens een aaitje te geven vooraleer het beest sterft van verwaarlozing... zou een dergelijke verbleekte wagen nog op volle banden staan ? (Ik vraag dit enkel omwille van die arme olifant hoor). Verder een prachtig model, alleen zouden die banden volgens mij en mijn olifant plat moeten moeten zijn.

Om de olifant in de kamer toch maar ook eens een aaitje te geven vooraleer het beest sterft van verwaarlozing... zou een dergelijke verbleekte wagen nog op volle banden staan ? (Ik vraag dit enkel omwille van die arme olifant hoor). Verder een prachtig model, alleen zouden die banden volgens mij en mijn olifant plat moeten moeten zijn.
Laat ik de Olifant dan maar afschieten 😇 Zoals ergens aangegeven is dit een ongerestaureerd exemplaar wat nog steeds 100% functioneert.
Hij staat ook te koop trouwens als je interessen heb.

Bijlagen

• thumbnail_bbeIErbXImL7bo7hJ0JRK-d7b9a06648ef6c458a547ad880e36241-Pic-1---Monaco-winning-Bugatt...jpg
    thumbnail_bbeIErbXImL7bo7hJ0JRK-d7b9a06648ef6c458a547ad880e36241-Pic-1---Monaco-winning-Bugatt...jpg
    94,4 KB · Weergaven: 11
Wow,

Als ik die foto van de echte Bugatti zie dan kom je wel héééél dicht in de buurt.
Prachtig afgewerkt.

Grtz.

Luc :cool:

• Leuk
Waarderingen: Ron
Terug
Bovenaan