Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Rene maat deze is super gewoon, sta der echt versteld van hoe creatief nen mens kan zijn. Al een geluk dat we je kunst bewonderen en niet de persoon die je hebt gemaakt. Hij was echt geen doetje...
Met welk materiaal maak je zoiets Rene? Het is gewoon net echt, die spiegeling, kleuren, uitdrukking.
Onze René is een kunstenaar op hoog niveau vind ik.Mag gezegd worden want het is gewoon zo he vind je ook niet Tom.
Ja René wat jij allemaal uit je fimo tovert is niet normaal meer he.
ja Patje inderdaad.
Rene moest je nog een moddeleke zoeken, misschien eens Gen Patton maken met zn specifieke bolhemke en zn twee prachtige revolvers erbij, moet nog net lukken als buste.
't is inderdaad een boef. In déze film thans.
In 'the reader' vind je een antwoord op Schindlers list. Hij speelt dan een mooie rol samen met Kate Winslet.
Zo hard en gemeen in de eerste, zo sentimenteel in de tweede, aanrader.
Ik grond met acryl en werk het af met olieverf.
Patton, denk het niet. Dan nog eerder Monty of Hans Landa.
Ooooooooooooooh ja Hans Landa, hij is in elk geval schitterend neergezet als personage in "Inglorious Bastards". Zo'n beetje de Sherlock Holmes van de Duitsers. Vraag me af of hij te vergelijken is met een reeël persoon uit WOII? Maar dan moet je hem toch maken met zn pijp vind ik.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.