Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Inderdaad . Is in feite te groot om met airbrush te doen. Hier heb je al een carrosserie model voor nodig. Ongelijke dekking van primer, alle plastic heeft wel primer maar in variërende dichtheid. Bij het verder primeren ga ik wel na welke delen nog moeten herdaan worden voor betere dekking.Vlekkenschema is preshading veronderstel ik?
Primer hoeft niet altijd gedekt te worden gespoten. Het is vaak meer dan genoeg om een licht laagje te leggen. De verf zal dan evengoed een betere hechting hebben dan dat je deze direct op het plastiek spuit. Wat betreft de verflaag kan je deze aanbrengen zodat er een natuurlijke verwering ontstaat.Inderdaad . Is in feite te groot om met airbrush te doen. Hier heb je al een carrosserie model voor nodig. Ongelijke dekking van primer, alle plastic heeft wel primer maar in variërende dichtheid. Bij het verder primeren ga ik wel na welke delen nog moeten herdaan worden voor betere dekking.
De props moeten nog allemaal hersteld worden. Wat ik niet wist bij initiële bouw is dat de props afbreken als ge er vies naar kijkt. Metalen staaf zal in de spinner en in het blad geplaatst worden.Op die manier is er wel niet veel te zien van de C-130 hé .
Is het niet gemakkelijker om de propellers op het einde van de bouw te monteren? Nu lijkt mij het risico vrij groot dat een rotorblad sneuvelt tijdens het vervolg van de bouw.