Hoofdsponsor

Cardassian [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
De kop is af en ik concentreer mij op het kostuum nu. Gaat een werkje van lange adem worden, vrees ik, want in ieder vierkantje van het net komt een druppelvormig stukje. Op de rechtse kant zijn er al een paar ingezet.

Cardassian8.gif
Cardassian9.gif
Cardassian10.gif

Het zal waarschijnlijk wel een domme opmerking zijn.
Kan je die druppel vormen niet bekomen door de gaas in de klei te drukken Jimmy ?
Inderdaad wanneer je elke druppel apart moet gaan vormen is dit wel een werkje van lange duur.

Mark

Na zo'n 100 bollekes heb ik de bust toch op tijd afgekregen tegen morgen(Antwerp Convention). Ik wist op voorhand dat er ook barsten konden verschijnen omdat ik een metalen net heb gebruikt. Soms hangt het mijn voeten uit dat ik gelijk krijg:)
Anyway, hij zit in de rubber.

Cardassian11.gif
Cardassian12.gif
Cardassian13.gif

Ja, gelijk heb je Erik. Dat is weer één voor op het verlanglijstje.
Knap werk Jimmy. Ik geloof je op je woord wanneer je zegt dat er barsten zijn, ik zie ze alleen niet...

Mark

Jimmy is weer een mooi huzarenstukje 8)....prachtig man ...en staat al lang op mijn verlanglijstje:P:P....staat nu op mijn bestellijstje :D:D...sucses morgen maatje......vind het heeeel jammer dat ik niet kan komen :(:(:(

Dat heb je weer prachtig gedaan Jimmy.
Zoals Peter ook al aangaf, knap hoe je die ogen tot leven hebt gebracht.
Ik zet hem gelijk voor je in de galerij.

Mark

wow super, als jaren lange trekkie vind ik deze super, gebasseerd op elim garak of op gul dukat?

Ik heb met een foto van Dukat gewerkt, dus het kan wel dat zijn trekken er in zitten.

Jiver, weer een mooi begin dat je hier laat zien.
Krijgen we deze serie ook te zien op de ledendag?
Echt de moeite.

Als je het met een K schrijft wel ja.

Heb je wel wat meer putty voor nodig als het buste is ;)

Mooi werk, ik was deze figuur totaal vergeten, maar ja, die reeks heb ik nauwelijks nog gevolgd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan