Bedankt voor de feedback mannen, en ja hoor huubvc tot voor kort was ik machinist (eigenlijk ben ik het technisch gezien nog steeds) maar het traject waar dit machientje reed ken ik helaas (amper nog) uit de oude westerns met John Wayne en Clint Eastwood
Dat was eigenlijk exact wat ik in gedachten had Erwin alleen heb ik een beetje mijn twijfels aan die keien op de voorgrond (te veel ? te regelmatig verdeeld ? te dicht bij het spoor ?) en heb ik ook niet het geschikte ballast (te fijn) al kan ik daar nog mee weg komen door weer wat woestijnzand over de ballast aan te brengen (vanwege de wind)...
Iemand ervaring met dit product, ik heb het net ontvangen (in combinatie met wat plukjes (helaas te groen) gras.
Dit model, zoals het nu is, zou ik gewoon zo laten op rails en dwarsliggers.
Je kan de rest van de plaat bestrooien met zand of koffiegruis, er hier en daar een tint in aanbrengen om wat kleurverschil te bekomen en eventueel een paar plukjes (woestijn)gras maar meer niet.
Dat was eigenlijk exact wat ik in gedachten had Erwin alleen heb ik een beetje mijn twijfels aan die keien op de voorgrond (te veel ? te regelmatig verdeeld ? te dicht bij het spoor ?) en heb ik ook niet het geschikte ballast (te fijn) al kan ik daar nog mee weg komen door weer wat woestijnzand over de ballast aan te brengen (vanwege de wind)...
Iemand ervaring met dit product, ik heb het net ontvangen (in combinatie met wat plukjes (helaas te groen) gras.