Merci mannen voor het geven van jullie mening en alle tips (zijn meer dan welkom).
Denk niet dat ik jullie tips niet gebruik. Doe ze niet altijd onmiddellijk op het model, maar neem ze telkens mee naar de volgende modellen.
Ik zit in een heel immens leerproces in de modelbouw, die zo omvangrijk is dat je soms niet weet waar te beginnen. Ben nu ongeveer 5 maanden bezig en had eigenlijk nooit gedacht dat ik er zo door gebeten zou zijn.
@ Mad Ice, seffens ga ik die lamp onder handen nemen zoals je me aangaf, wil ik echt uittesten.
@ Swaken, ivm de weathering, welke kleur moet ik dan nemen? Moet ik elk vlak van de camo in zn lichtere toon stoppen of is er 1 kleur wat ik kan nemen voor het hele model?
Tevens, maatjes. Ben vandaag na het werk ff naar den Hubo gereden om koperdraad, echter zonder geluk. Iemand enig idee waar je die vind en in deze schaal welke dikte kan je best nemen?
PS: By the way, ik voel me eigenlijk wel goed thuis in deze kleine schaal. Aan de masters onders ons in deze schaal, welke merken detailleren dan ook het meest hierin?