En we gaan gestaag verder tijd begint te dringen
Ik heb vanavond van alles gedaan de toerenteller gemonteerd onsteking en bobine in de kleur gezet andere zijde voorpoot en de grill.
Je weet de grill bestaat meest uit een stuk plastic met een reliëf wat moet lijken op een grill dan is het de bedoeling dat je delen zwart verft.
Ik heb geprobeerd om een echte grill te maken ik weet ze zijn als Pe te koop maar ik wilde het zelf proberen.
Eerst het middenstuk verwijdert.
Wat meet werk gedaan en gaatjes geboord voor de langsstangen (zie rode pijl)
Gleufen gemaakt (zie gele pijlen) voor de dwars stangen.
Alles even grof op zijn plaats geplakt later afwerken.
De stangetjes zijn afgewerkt de hele grill in de ovenreiniger gedaan om het chroom te verwijderen daarna schuren en dan kijken of ik het in de Alclad zal zetten of ook rood zoals de auto.
Hier nog even een foto van de afgewerkte onsteking met bobine.
Gr
Dirk
Ik heb vanavond van alles gedaan de toerenteller gemonteerd onsteking en bobine in de kleur gezet andere zijde voorpoot en de grill.
Je weet de grill bestaat meest uit een stuk plastic met een reliëf wat moet lijken op een grill dan is het de bedoeling dat je delen zwart verft.
Ik heb geprobeerd om een echte grill te maken ik weet ze zijn als Pe te koop maar ik wilde het zelf proberen.
Eerst het middenstuk verwijdert.
Wat meet werk gedaan en gaatjes geboord voor de langsstangen (zie rode pijl)
Gleufen gemaakt (zie gele pijlen) voor de dwars stangen.
Alles even grof op zijn plaats geplakt later afwerken.
De stangetjes zijn afgewerkt de hele grill in de ovenreiniger gedaan om het chroom te verwijderen daarna schuren en dan kijken of ik het in de Alclad zal zetten of ook rood zoals de auto.
Hier nog even een foto van de afgewerkte onsteking met bobine.
Gr
Dirk