Hoi beste vrienden nu de Camper af is kan ik me weer concentreren op de Chevy voor mijn kleindochter
Maar ik heb goed nieuws en slecht nieuws
Om maar meteen met het slechte te beginnen de witte kleur begon vlekken te krijgen ook de groene kleur was na goed bekijken ook niet van de beste kwaliteit , dus had ik besloten om onze kleine vriend zijn badje met remvloeistof klaar te zetten , waar hij een paar uurtjes in verbleef om volledig proper van alle verf weer te voorschijn kwam , na het afspoelen en het drogen even lichtjes opgeschuurd met een versleten schuurpapiertje heb ik hem terug in een nieuw jasje gezet dit keer met nieuw gekochte Tamiya verfjes kwam de Chevy er terug als nieuw uit
Na de gerespecteerde droogtijd heb ik de linker zijde afgeplakt om de zij sierlijsten in de Alclad Chroom verf te spuiten wat zeer goed lukte buiten een soort verzakking in de grote gedeelte van de sierlijst, maar liet het zo een zorg voor later
omdat het zo goed ging ben ik dan verder gegaan met alle chroom af te plakken
alles in de zwarte lak gezet , daar ik op dat moment geen blinkende verf voorhanden had gewoon dan maar in teerzwart gespoten en met een laagje blinkende clear ( vernis ) was dat probleem ook opgelost
na de Alclad chroom laagjes was ik positief tevreden
omdat ik zo tevreden was ben ik terug aan de linkerzijde begonnen , alle verf er terug af gedaan en helemaal opnieuw begonnen en nu was het ok
nu was ik uiterst tevreden , vervolgens heb ik alle chroom delen ontchroomd door deze in onstopper vanuit de Aldi te leggen , je ziet werkelijk in minuten de chroom verdwijnen en kwam in een nieuw obstakel tegen er waren gietnaden die alles lelijk maakte , nu had ik dan toch de mogelijkheid om de naden weg te schuren, alles opnieuw in de zwarte verf gezet , vernis gespoten en de Alclad chroom gespoten
Zo maatekes dat was het voor nu