Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
heb nu de bodem,de voorophanging,achterophanging en de uitlaat aangepakt.Er zijn wel enkele foto's dat maar niet lukt om in mijn album te plaatsen maar dat ga ik later opnieuw proberen.
-de bodem.
-de voorophanging.
-de achterophanging.
-gemonteerde ophangingen.
-samen met motor,kardan en differentieel.
Dit was het dan voorlopig want ik ga trachten nieuwe foto's te maken in de hoop dat ik die wel in mijn album krijg.
Marc S.
Mooi werk Marc maar je weet mijn visie over zwarte verf he maar das ieder zijn manier van werken , ben zeer nieuwsgierig naar het vervolg u kennende zal dat weeral in orde zijn
Marc
Mooi kleurtje en mooie wagen. Ik zou wel nog de ruitenwissers zwart schilderen. Als je de motorkap demonteerbaar houdt dan vallen de gele ruitenwissers wel op vind ik.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.