Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hallo iedereen;
eindelijk nog eens een update van deze build.
Mijn verlof zit er bijna op; vooral werkverlof thuis. Maar dit was nodig om eventuele waterschade in de toekomst te vermijden; zijn al toch halfweg de verbouwingen.
Als ik niet wil dat mijn hobby in het water valt; moesten we dit wel aanpakken.
Alvast een fotooke v/d eerste spray.
Kleine update.
Nu is het toch zalig om in de kelder wat te frutselen; voor zo'n temperaturen ben ik niet gemaakt.
Straks ook eens zien wat we nog nodig hebben voor de beurs in Mol.
Dat vraag ik me ook af , mat hmmm dat is nu weer een rage , geef mij maar blinkend en veel chroom voor zo een wagen . We zullen moeten afwachten hoe het word
Grt
Marc
Foto is genomen bij slechte belichting.
Zijn genomen voor het aanbrengen v/d lak. Normaal wordt het een blinkende eindlaag.
Eindfoto's zal ik wel nemen met betere belichting.
Complimenten met het afgeronde model. Het is altijd een mooi moment als een modelbouwkit afgerond wordt, dat is niet vele gegeven. De meeste kitjes blijven steken in de 'hm.. ik heb zin in iets anders, deze kit wordt later wel afgebouwd'-fase, als ze al ooit het daglicht zien.
In je openingspost zeg je open te staan voor tips. Ik zie op je eindfoto's een paar dingen die ik zelf anders zou doen. Laat maar even weten of je de tips wilt en zo ja, of je de 'light', 'medium' of 'heavy' versie wilt hebben - afhankelijk van je incasseringsvermogen. Om dit bericht positief af te ronden, het beeld van het model vind ik mooi.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.